Reinig u om God wonderen te laten verrichten


Wij beleven nu heel speciale tijden. Als het ware een herhaling na honderd jaar heerst er weer een hevig virus over Europa. Nu heeft dat virus zelfs over de gehele wereld verspreid en mensen gedwongen om afstand te nemen van elkaar.
De ziekte heeft heel wat mensen doen beseffen hoe nietig zij maar zijn als gewoon menselijk wezen.
Veel van die griep virussen, zoals de vogegriep, Ebola e.a. zijn ontstaan door een verkeerde houding van de mens tegenover de natuur alsook door de vervuiling.
Hierbij moeten wij eens denken hoe wij ons beter zouden reinigen en tot een juistere levenswijze zouden komen.
*… Reinig u, want morgen zal de Heer in uw midden wonderen verrichten. (Jozua 3 vers 5).
*


God, ik ben een gewoon mens die een buitengewoon persoon is geworden, omdat ik geloof in een buitengewone God!
Uw buitengewone liefde, buitengewone kracht en buitengewone vreugde stromen door mij heen. Gebruik mij daarom op een buitengewone manier.
Ik ben helemaal klaar voor een buitengewoon avontuur!
Amen.
<



Leave a comment

Filed under Aanhalingen uit Heilige Geschriften, Bezinningsteksten, Gebeden, Geestelijke aangelegenheden, Gezondheid, Levensstijl, Natuur, Nederlandse teksten - Dutch writings, Religieuze aangelegenheden, Voelen en Welzijn

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.