10 jaar voor gastschrijvers

Tien jaar geleden wenste ik een soort van “Readers Digest” te creëren, om zo tussen de zeer vele publicaties die op ons afkomen, een selectie te maken en lezenswaardige artikelen aan anderen te kennen leren.

Vandaag kreeg ik van WordPress een aankondiging dat ik al 10 jaar aangesloten ben. Dat houdt in dat ik dus nu al een decennium probeer om boeiende artikelen naar voor te brengen. Hopelijk mag mijn experiment toch wel een klein beetje geslaagd zijn. Ik moet echter bekennen dat ik zeer ontgoocheld ben dat er niet meer schrijvers zich hebben aangeboden mee te helpen om een selectie van artikelen hier voor te stellen. Vooral met artikelen gepubliceerd op WordPress is het namelijk niet zo moeilijk om deze te herbloggen op dit platform. Maar klaarblijkelijk willen niet veel mensen dat op een website van een ander doen.

In 2014 begon ik met 3.124 views door 1847 bezoekers. Climax was 2020 met 32679 views door 9477 bezoekers. In 2021 was het weer 14414 keer bekeken door 5835 bezoekers.
In 2017 kreeg ik 485 likes. Het Corona jaar bracht 606 likes op dit platform. Voor 2023 met slechts 5537 views en 3835 bezoekers kregen we 659 likes.

Ondertussen zijn er naast mijn persoonlijk blog nog verscheidene christelijke blogs uit mijn geest ontsproten welke ook aandacht en materiaal opeisen. Hierdoor kan er misschien wat minder gepubliceerd worden dan oorspronkelijk gedacht, maar de intentie om artikelen rond onze levensstijl te plaatsen hoop ik toch niet verwaarloosd te hebben. Regelmatig stellen we hier namelijk enkele gezondheidsartikelen voor. Daarnaast blijf ik verder uitkijken naar boeiende gedichten en levenswijsheden die ons kunnen doen inspireren.

Ik vind dat ik niet zo veel abonnees heb, maar die 395 geïnteresseerden zorgden er mee voor dat er wat bekeken kon worden over die tien jaar.

All-time stats

  • Views 102,968
  • Visitors 51,997
  • Posts 3,800
  • Comments 931

In ieder geval zal ik nog met deze site door gaan en hoop dat die ook nog verder zal mogen groeien, naast de vele andere sites die ik nog onderhoud.

10 Year Anniversary Achievement
Happy Anniversary with WordPress.com!
You registered on WordPress.com 10 years ago.

Thanks for flying with us. Keep up the good blogging.


Ik hoop jullie met nog veel andere bezoekers hier in de toekomst aan te treffen, en wens jullie nog veel leesplezier.

 

 

+++

Gerelateerd

  1. Schrijven doe je voor jezelf én voor anderen.
  2. 4 Voordelen van schrijven met pen en papier
  3. Hoe je door te schrijven met pen en papier je hart laat spreken
  4. 5 Tips om een blog mee te beginnen
  5. Taal stopt niet bij het taalklaslokaal
  6. Heel goed schrijven. De kracht van geschreven woord.
  7. Bloggen is geen dialoog
  8. Het levensverhaal dat je nog niet hebt geschreven
  9. Hoe ziet jouw digitale footprint eruit?
  10. De magie van gedichten schrijven
  11. De kleuren top vijf in mijn blogs
  12. 10 Goede redenen om in een dagboek te schrijven
  13. Waarom schrijven in de herfst?
  14. Pas op de plaats
  15. Ik kan wel inpakken, als blogger
  16. Schrijfklas Nederlands
  17. Behoefte aan zen? Schrijf een haiku
  18. Bloggen – Nooit gedacht dat ik dat kon
  19. Schrijven voor de spin op de muur
  20. Ik Zou Willen
  21. Er gaat altijd een slapeloze nacht aan vooraf
  22. Hoe schrijf je de perfecte blogpost in 2023
  23. Een nieuw jaar voor jouw levensverhaal
  24. Het liefst stopt ze al haar studieboeken in een blog
  25. Wanneer het verleden vandaag wordt
  26. WordPress /
  27. Wat wordt haar schrijfplan?
  28. Een workshop, een hereniging en een Paasboodschap
  29. Hoe ik blogger werd bij Blogzinnig

Leave a comment

Filed under Aankondiging & Introductie, Culturele aangelegenheden, Nederlandse teksten - Dutch writings, Nieuwsgebeurtenissen - Journaal, Publicaties + Uitgaven

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.