Voor hen die God vrezen en bij Hem beschutting zoeken


Wij moeten de Allerhoogste vrezen, meer dan enig mens.
Als wij lastig gevallen wordene door  andere mensen weten wij dat wij onze toevlucht kunnen nemen bij God.

Hoe groot is het geluk dat U hebt weggelegd voor wie U vrezen, dat U bereid hebt voor wie schuilen bij U…
U verbergt hen in de beschutting van uw gelaat (Psalm 31 vers 19 tot en met 20a)

O Heer, ik vertrouw U en steun op U. Vol vertrouwen ren ik naar U toe.
U verbergt mij in uw aanwezigheid, waar ik rust vind temidden van alle levensstormen.
U staat mij met open armen liefdevol op te wachten.
Ik dank en prijs U, Vader. Amen.

Leave a comment

Filed under Bezinningsteksten, Gebeden, Geestelijke aangelegenheden, Nederlandse teksten - Dutch writings

Leave a Reply

