Een Plaats voor Vragen

Op dit platform kunnen mensen die met vragen zitten hopelijk al vele antwoorden vinden. Maar, om eerlijk te zeggen, ben ik een hele lastige en kan ik begrijpen dat mijn ouders wel eens met de handen in hun haren zaten, die waarschijnlijk ook vlugger grijs konden worden door mijn onnoemelijk vele vragen.

Vandaag heeft de medische wereld zulk een mooie labels voor mensen met mijn persoonlijkheid of zoals velen het nu zouden noemen, persoonlijkheidsstoornis. enorm druk zijnde, vol energie, constant met een vat vol vragen lopend, moet ik hier en daar wel eens een uitlaatklep vinden. Maar waarom zou ik niet eens enkele vragen met andere delen?

Nederlands: Logo Handboek Geo-visualisatie (th...

Logo Handboek Geo-visualisatie (theorie) (Photo credit: Wikipedia)

Hoe veel mensen zitten niet dagelijks met ontelbare vragen, maar weten niet waar zij er mee terecht kunnen? Voor hen (en mij) is er nu op WordPress ook een plekje waar zij enkele vragen kunnen vinden waarop zij zich mogen uit leven, met het stellen van nieuwe vragen en met het geven van hun mening op die vragen. Het is een plaats voor Vraag en Antwoord, waar hopelijk toch wat mensen hun gading mogen in vinden. Maar dan moeten zij wel eerst dat plekje weten te vinden.

Al de lezers die hier langs komen worden bij deze dan ook uitgenodigd om met mijn Vragenuurtje kennis te maken.

Opening's article of Questiontime - Allereerste artikel op Questiontime - Vragenuurtje: 2016/11/30

Opening’s article of Questiontime – Allereerste artikel op Questiontime – Vragenuurtje: 2016/11/30

Questiontime – Vragenuurtje werd op 30 november geboren en zal nu en dan enkele vragen poneren, waar hopelijk enkele lezers niet vies voor zullen zijn om er enkele antwoorden op te geven. Niet echt een forum zijnde wil het wel een meervoud van mogelijkheden voor leggen. Zo zullen de artikelen voorzien zijn van linken naar anderen hun artikelen, die mogelijk een antwoord kunnen geven op de behandelde stof. Aanvullend met de door de bezoekers opgegeven op of aanmerkingen moet het een mogelijkheid geven om zowel mij als mijn bezoekers te verrijken en verder te doen nadenken.

Graag nodig ik u hierbij uit om mijn site te komen ontdekken.

Vindt er de eerste Nederlandstalige artikelen:

  1. First blog post – Eerste blog post
  2. Een eerste vraag: Waarom leven wij
  3. 2de vraag: Wat of waar is het begin
  4. en de pagina met wat meer uitleg over de opzet van het blog: Betreft Questiontime – Vragenuurtje.
Questiontime-Vragenuurtje website: 01 December 2016

Questiontime-Vragenuurtje website: 01 December 2016

+

English version: A Place for Questions

+++

Verder rond levensvragen

  1. Vragen stellen
  2. 36 vragen om elkaar beter te leren kennen
  3. 1000 vragen aan jezelf #1
  4. 1000 vragen aan jezelf #2
  5. 1000 Vragen aan Jezelf #7
  6. 1000 Vragen aan Jezelf #8
  7. Snelle vragenronde!
  8. Edpuzzle: filmpjes met vragen
  9. 3 Vragen voor ‘Twijfel’
  10. “Hoe kan je me geld opleveren?”
  11. Vragen voor verandering
  12. Overtuigen, door een vraag te stellen?
  13. Q&A??
  14. Waar verlang je naar?
  15. #durftevragen
  16. De Waarom Brief (NL)
  17. Verandering

+++

1 Comment

Filed under Aankondiging & Introductie, Nederlandse teksten - Dutch writings, Nieuwsgebeurtenissen - Journaal, Voelen en Welzijn

One response to “Een Plaats voor Vragen

  1. Pingback: A Place for Questions | From guestwriters

Leave a Reply

