stukkies onthou

heart prints

image31 Augustus 2016
Dít het ek oor die lewe geleer…dit gaan aan…

22 Junie 2010
Draai
Be still and know that I am God
Hy weét
Preparation meets opportunity so sê Charlotte
Die fyn lyn om nie weer in te gryp nie
Om nie te survive nie
Nie te panic nie
Wag op Hom
Hy is my kans, my Redder
Hy sál my lei

Iewers in Junie 2010
Waar is ek op hierdie oomblik?
Wat voel ek?
Wat dink ek?

Ek kan nie sê dat ek deurmekaar is nie,
want daar is stilte in my kop.
Nothingness…

image

10 Augustus 2010
ek het gesukkel om ou bokse
doelbewus
weer oop te maak
en na gisteraand se teaching
besef ek dat ek die
gemors kan kill
wegry asgate toe
ek sal vra vir confirmation
maar hier waar
ek nou is
voel dit reg
God is groot
en kragtig
aan die werk
hier

View original post 154 more words

2 Comments

Filed under Afrikaanse tekste, Gedichten - Poëzie, Geestelijke aangelegenheden, Kennis en Wijsheid, Poetry - Poems

2 responses to “stukkies onthou

  1. Redeeming Luv Greetings to you…!
    22 Junie 2010. Thanks for sharing.
    “Wag op Hom
    Hy is my kans, my Redder
    Hy sál my lei.”
    This is the way to go. Wait on Him.
    God bless you.

    Redeeming Luv

    Liked by 1 person

  2. Redeeming Luv Greetings to you, Guestwriter,
    10 Augustus 2010. Thanks for sharing.
    “ek sal vra vir confirmation
    maar hier waar
    ek nou is
    voel dit reg
    God is groot
    en kragtig
    aan die werk
    hier.”

    Yes, God is indeed great and powerful at work in the Believer. One knows because it is by faith he/she experiences the change, becomes the change and does “feel right.” Amen.

    Redeeming Luv

    Liked by 1 person

Leave a Reply

